nedeľa 24. júna 2012

34.časť


Túto časť som napísala rýchlo. Ani neviem ako, ale som šťastná, že sa mi to podarilo takto napísať. Očakávam zvlášť k tejto časti komentáre a hlavne aj kritiku beriem! :) V texte je je link na pesničku podla mňa úplne úchvatnú. Ak bude niekomu povedomá ale nespomenie si, odkial je, je to z Gossip Girl. Pustite si ju, ked sa k nej dostanete. Na 100% odporúčam, pretože som to písala popri nej. Príjemné čítanie! Xx

Stáli sme pred nejakým divadlom ktorého názov som si nepamatala. Bolo tu plno ludí, ktorí vychádzali z drahých áut a limuzín. Všetci v nablýskaných večerných šatách a smokingoch. Autá zastavovali pred kobercom, ktorý mal ako inak červenú farbu a popri ňom, boli za natiahnutými zábranami fotografy z bleskami. Sedela som v aute a sledovala všetok ten ruch vonku. Chris sedel za volantom čierneho BMW X3 ktoré mu požičal otec. Toby sedel v predu na druhom sedadle a ja s Lili vzadu. Po mňa prišli ako poslednú a ked som zchádzala dolu schodmi od internátu už na mňa chalani kývali a Lili mi otvárala zadné dvere. Stala sa z nás celkom dobrá partia spolu s Nik. Ked som im predstavila aj Carly, netrvalo dlho a zapadla rovnako rýchlo. Harry mi povedal, že si môžeme pozvať ešte dve osoby. Nik mala rodinnú oslavu a Carly sa necítila dobre. Tak sme teraz sedeli v aute a čakali kým budeme môcť prejsť popri všetkých tých autách a prejsť na bočné parkovisko, kde personál a šoféri parkujú autá. My sme neboli smotánka, takže sme vchádzali iným vchodom. A bola som aj radčej. Po dobrých dvadsiatich minútach sme už vchádzali. Bola to krásna historická budova. Pri vchode sme ukázali pozvánky a na recepcií sme si odložili kabáty a kabelky. Chris mal klasický čierny oblek a úzku čiernu kravatu. Toby mal to isté len v tmavošedom prevedení. Lili mala klasické čierne úzke kokteilky a čierne lodičky. Chlapci mali nagélované krátke tmavé vlasy a ich obtiahnuté obleky na nich vyzerali naozaj skvelo. Lil mala vlasy rozpustené a jej blond hriva mala krásny vlnitý objem. Mala dymové líčenie a červený rúž. Ked sme prechádzali popri všetkých tých ľudoch smerom k velkému schodisku ktoré vedie do sály, oči sa upierali na ňu. No ked som sa pozerala dlhšie, prekvapivo vela párov očí zastavovali aj na mne. Kaderníčka mi vlasy pripla do drdola. Krátke pramene mi nechala spustené popri línií tváre a jemne natočila. Kozmetička ma namalovala jemne, pretože šaty sami o sebe boli dosť pútavé, no zvýraznila mi oči. Po bokoch sme mali vysokých chlapcov, krásne upravených a ani jedným ženským očiam neušli, no Chris robil doprovod Lili a Toby mal byť pôvodne s Carly, ale prisahala som, že ani jedna neodolá jeho čiernym očiam a toho pohladu ktorý nemohol nijakej pripadať asexuálne. Pripadala som si zvláštne dôležito a ešte krásnejšie ked som ich mala po boku, no aj tak som sa tešila na Harryho, ktorý už musel byť vnútri. Vošli sme cez velké dvojité dvere a začala som očami behať po dave ludí. Vzadu bolo pódium kde hrala živá kapela. Speváčka stála pri mikrofóne a spievala nejakú mne neznámu skladbu. Za ňou svižne hral klavirista a sem tam sa pridal k spievaniu. Boli naozaj dobrí. Je jasné, že sme upútali dosť pozornosti aby mi to začalo byť nepríjemné, pretože každý tretí človek sa obzrel. Niekto mi teplou rukou prešiel po odhalených ramenách a mierne som sa zatriasla.

"Vyzeráš krásne," Harry žmurkal a obzeral si ma od hlavy, cez šaty, nohy až k topánkam. Mal čierny oblek a čierneho motýlika. Vlasy mal v klasickom štýle. Vyfúkané a zalakované.
"Aj ty si fešák," usmiala som sa a dotkla sa motýlika. Nato sa zaškeril a pozdravil aj ostatných. Za ním sa objavil Niall a podal mi pohárik s niečím tvrdým. Rátala som že je to absint.
"Ú, kolko si toho vypil?" Opýtala som sa a hodila to do seba.
"Prvú rundu som si šetril na teba," zasmial sa no neveriacky som nadvihla jedno obočie.
"Pod Niall, idem ťa s niekým zoznámiť," objavil sa za ním Louis s Eleanor. Pozdravila som sa s nimi a spolu s nimi prišiel aj Zayn a Liam.
"Kde je Dan?" Opýtala som sa.
"Išla na wc," odpovedal s úsmevom a objal ma, "vyzeráš dobre," žmurkol na mňa.
"Tiež som si všimol," škeril sa Zayn.
"Pod ideme si radčej zatancovať," chytil ma Harry za ruku a ťahal ma na parket kde boli prevažne mladší ludia a tancovali. Práve skončila rýchlejšia pesnička.


Pustili sa tóny pomalej pesničky a dvojica speváčok začala spievať. Harry ma chytil za boky a ja som si ruky položila okolo jeho krku. Na tvári mal kamenný výraz a tak som si položila tvár na jeho plece a vdychovala jeho výraznú kolínsku. Pomaly sme sa točili do kruhu. Čas pre mňa zastal. Pripadalo mi to, ako by sme boli stredom vesmíru. Len ja a on. Počula som som jeho zrýchlené srdce a pomyslela som si, že krajší zvuk som ešte nepočula. Bilo silno, rýchlo a s takou čistotou, že mi pripadalo ako anjelove. Pozrela som naňho. Plné pery mal pootvorené a skúmavo sa na mňa díval.Vedela som, že chcel niečo urobiť alebo povedať, no zvažoval pre a proti. Tie zelené oči sa na mňa dívali s krásnym odleskom zo svetiel a mala som chuť urobiť niečo pre mňa zakázané. Niečo, čo som si zakázala pred niekoľkými minútami. Naklonil sa bližšie a oprel si čelo o moje. Cítila som jeho dych pri mojich ústach. V ústach som mala úplné sucho. Jemne si prešiel jazykom po spodnej pere a ja som zavrela oči. Opojná hudba mi znela v ušiach, husle pri dotyku strún plakali a ten pocit sa nedal opísať slovami. Bezmocne som zvraštila obočie a po stí raz som si vravela čo všetko tým pokazím. Cítila som, ako sa mi chvejú nohy a pokožka pod pevnými rukami, ktoré ma držali sa chvela akoby bola napojená na elektrinu. Tá elektrina mi prebiehala od končekov prstov až po korienky vlasov. Nabíjala mi pery novou túžbou a ked sa nahol k mojej pokožke, priložil si pery pri moje ucho a teplý dych mi spôsoboval husiu kožu. Jemne prechádzal po línií brady. Ked našiel pery, poddala som sa túžbe ktorá stupňovala každou sekundou čoraz viac a viac. Jemne pobozkal spodnú peru. Pootvorila som ústa, ktoré dychtili po niečom väčšom. Využil to dokonale. Jemnými pohybmi mi láskal ústa jemne, láskavo, no s túžbou ktorú cítil aj on. Bozkával ma s takou intenzitou a silou, že som stratila dych. Doslova. Nevedela som dýchať. Jediný kyslík na svete pre mňa existoval on. V tejto chvíli som na život potrebovala len jedno. Cítila som opojnú chuť whisky a cigary. Moje zmysly boli nefunkčné, neschopné nijakého iného pohybu či vnímania. Keby ma nedržal, zosypala by som sa ako domček s karát. Nohy som mala stŕpnuté a kolená sa mi ešte vždy chveli.


2 komentáre:

  1. je to neskutočne napísané.. tá pieseň tomu dala svoje čaro a ja som nedýchala :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waaaaw tak toto bolo kraasne fakt krasna cast tesim sa na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť