pondelok 17. septembra 2012

Oznam

Takže, opäť som zmenila vzhľad blogu. Áno ..:D viem, často ho mením, no vždy po niekoľkých týždňoch som neni spokojná a tak mám proste potrebu ho zmeniť. :) Jeho vzhľad skôr odosobňuje (dá sa povedať) tak ako sa cítim, no možno je to blbosť, ale napríklad obrázok zimný, ktorý je teraz na pozadí, vyjadruje to, že sa teším na Vianoce a celkovo na zimu. :D Ale aj celkovo zimu mám strašne rada. :) Prosím píšte komentáre - dodatky, výhrady (keď sa vám niečo nepáči), nápady.. všetko čo vás napadne pr. môžte okomentovať aj tento príspevok a moju blížiacu eufóriu zo zimy. :D Budem len rada, lebo komentáre ma vždy potešia - aj jedno/dvoj slovné. ;) PS ďalšia časť tu bude dnes niekedy neskoršie poobede. xx

2 komentáre:

  1. Barči, vzhľad blogu sa mi omnoho viac páči než ten predtým (konečne mi to neťahá oči) takže chválim,teším sa na ďalšie časti poviedky-je skvelá:o) D.

    OdpovedaťOdstrániť