utorok 25. júna 2013

Oznam

Rozhodla som sa, že sem hodím info čo a ako s blogom, pre tých, ktorí nečítajú komentáre alebo možno pre tých ktorí našli blog len nedávno. 
Blog neruším, ani nezanedbávam, len chytám (?) inšpiráciu na niečo nové. Nápadov je toľko, že si je z čoho vyberať ale len z malých nápadov nevznikne príbeh -aspoň nie hned-. Cez leto budem písať ale nebudem to sem pridávať, chcem napísať niečo, s čím by som sa mohla aj prezentovať resp. nehambiť, ak to budem chcieť niekde poslať (- ;) -) Chcem si dať načas na písanie a nech to stojí zato. - Chápete, niečo, čo bude napísané lepšie než doteraz, skonštruované lepšie... Pretože ked som to zarovno pridávala na blog, ponáhlala som sa. Ak tu nebolo nič 2 týždne, prakticky tu bolo mrtvo. So - Ak by to bolo hotové, v septembri to sem začnem postupne dávať. Dovtedy, Dona má niečo rozpísané, aj som sa jej už pýtala, ale tiež by to radšej chcela najskôr napísať - potom pridávať. Takže, dúfam, že sem v priebehu leta pár krát zabehnete, aby ste videli či je tu niečo nové, poprípade ak máte učet Google, tak si pripojte blog k účtu a bude sa vám ukazovať činnosť na blogu. 
Zatial, prajem pekné leto, hlavne ho nepresedte doma, ale hned ako zasvieti slniečko vybehnite von! (:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára