pondelok 24. septembra 2012

Oznam

Další oznam.. no cez výkend mi nešlo pridať časť bohužial lebo som mala teploty a ledva som vnímala seba ;) dúfam, že to chápete. Už mi je fajn, takže zajtra sem pravdepodobne pribudne časť, najneskor v stredu. :)

4 komentáre:

  1. Nevadi :) hlavne sa poriadne doliec ! A tesim sa na cast !!! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej dakujem ((: zdravá už našťastie teraz som, takže sa bude písať písať xx

      Odstrániť
  2. ale aleee ..... :D hnevá ma že to necháš upadnúť... nie blog, ten sa navštevuje aj keď časti nepridávaš, ale proste tvoja vášeň k tomu opadá :/... mám pocit...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neopadá domi ;) je taká istá.. len niekedy sa to fakt nedá teda hlavne v poslednom čase napísať časť a nejde o to, žeby sa mi nechcelo xx

      Odstrániť