pondelok 29. októbra 2012

8.časť

Tušenie som mala už pri vchodových dverách, kde som videla pohodené boxerky a ženské nohavičky na chodbe, no presvedčil ma až živý, v celej kráse odhalený Jeremy. Stál v kuchyni s holým zadkom ku mne. Hmkal si nejakú melódiu a robil si sendvič.
Ale, ale,“ zaškerila som sa. Strhol sa tak prudko, až mu natierací nožík vyletel z ruky.
Shit,“ vypustil spŕšku nadávok keď sa ku mne otočil a zakryl si rukami svoje prirodzenie. „Čo tu robíš?“
To by som sa mala spýtať ja teba,“ povedala som posmešne. „Hmm,“ utrúsila som akoby náhodou a veľavravne som sa mu pozrela na ruky, ktorými si ešte stále zakrýval svoj penis. Už som to nevydržala. Vybuchla som do takého záchvatu smiechu až som sa prehýbala v chrbte. Musela som vyzerať ako retardovaná, no Jeremy s výrazom vystrašeného šteniatka a zároveň človeka, ktorý má chuť vyskočiť z okna bol k nezaplateniu.
Dobre, dobre. Už prestaň,“ bol celý červený. „Mohla by si mi hodiť to spodné prádlo za tebou?“
Myslíš tie tangáče alebo boxerky?“ utierala som si slzy z očí.
Milá,“ povedal ironicky. „Čo tu vlastne robíš? Nemala si prísť až o tri hodiny?“ Hodila som mu prádlo a pokrčila ramenami.
A ty si nemal byť na tréningu?“ povytiahla som obočie.
Netrénujem pol dňa,“ zafrflal.
A kde je tá šťastná?“ ukázala som na gaťky na podlahe.
Hore v izbe.“
Ó, idem jej zaniesť nohavičky a opýtať sa na pár vecí,“ zaiskrili mi oči. Samozrejme robila som si srandu (možno). Jeremy nahodil výraz le poker face.
Kedže ma máš tak rada, prosím ťa, aby si to nevyťahovala pred rodičmi,“ spojil si ruky ako by sa ku mne modlil.
A čo presne? Že si sem dotiahol nejakú pipku alebo že si tu tancoval holý v kuchyni?“ podpichovala som. Túto výnimočnú chvíľu si treba užiť.
Nie je to žiadna pipka,“ výhražne na mňa namieril prst, no aj tak bol stále červený ako paprika. Ešte červenší. „Poznám ju zo školy. Po tréningu sme si išli s chalanmi sadnúť do baru, tam sme sa stretli a dali si pár drinkov. Pozval som ju k nám, prišli sme sem a potom...“ Prerušila som ho.
Och dobre,“ zahučala som a zakryla si uši rukami. „Dosť!“ Starý známy sebaistý Jeremy sa na mne začal smiať.
Uhm.. Jeremy?“ ozvalo sa spoza nás. Na schodoch neisto prestupovalo dievča obkrútené len v postelnom prevlečení. Pozrela sa na mňa a mimovoľne si prešla po strapatých vlasoch. Presne ako ja pred pár dňami. Jeremy pochopil na čo myslela.
S tým si vôbec nerob starosti. Moja sestrička sa obvykle oblieka ako houmlesáčka,“ našpúlil pusu a zadržiaval smiech.
Au?!“ otočila som sa naspäť naňho. „To je nehorázne klamstvo!“ buchla som ho po ramene.
Keď myslíš,“ zobral tanier so sendvičmi. Obe ruky mal zamestnané pitím a jedlom, ale zrejme mu to už bolo jedno. „A nečum mi na zadok,“ nahodil grimasu keď prechádzal popri mne.
Nuž musím vidieť všetky proporcie,“ znázornila som veľkosť svojimi rukami. „...môjho bračeka, no nie?“ nevinne som zamrkala očami.

Len sa zasmial a venoval mi významný pohľad. Bol to diabol. A po prvý krát som bola naozaj šťastná, že je mojim bratom.









Ohh - his eyes are such a dark -.- Milujem ho do slova. Od kedy si ostrihal tie dlhé vlasy, naňho nemôžem prestať zízať v Upírskych. Takže Jeremyho v mojej poviedke si predstavujem ako Jeremyho Gilberta - Stevena McQueena.



1 komentár:

  1. on je po stefanovi (u mňa- aby sme nedošli k nedorozumenie :D) najkrajšíí :) keď si spomínala, že jeremy tak ma hned napadol z TVD :DD takže som rada, viem si ho uplne predstaviť v tvojej poviedke :) ach ten jeho sexy zadok :DD.. niet čo dodať na jeho.. ehm postavu-povahu či čo :DD
    som zvrhlá ale zo zaačiatku som dúfala, že tayla a jeremy budu spolu :DD

    OdpovedaťOdstrániť