pondelok 15. októbra 2012

LYYL 4.časť


Pridávam dve časti, pretože táto je pomerne krátka :)
dúfam, že si niekto číta poviedku :) 

„Sam mal stránku, ktorú nedával najavo počas prvých týždňov. Stránku, ktorou v skutočnosti bol. Nehovorím, že to bol ... hajzel. Samozrejme, že bol skvelý priateľ, ktorý mi dával najavo ako ma má veľmi rád. Ale keď ho raz niečo napadlo, nikto mu to nemohol vyhovoriť.

A jemu sa páčilo moje druhé ja. To, ktoré som pred ním nedávala najavo, pretože som ho do toho piatku nepoznala.

Spomienka na to ráno ma priam zamrazí. Jeho pohľad priamo do mojich očí.

'Dobré ráno kráska' Bola som veľmi zaskočená, keď som ho tam zbadala. Ani Ema ani Katy neboli na izbe. Bola som naozaj, naozaj zaskočená, ale aj rada. Cítila som sa skvela, samozrejme, že až na tú bolesť hlavy.

'Udialo sa toho veľa však?' Neviem prečo som to vtedy povedala, nepamätám si už čo mi prechádzalo hlavou. Na moju otázku nepovedal nič, iba sa ku mne naklonil a začal ma bozkávať. Uvedomila som si, že sa mi to všetko začína páčiť. Prestala som brať realitu tak vážne.

Skutočnosť pre mňa stratila význam. A všetko na čo som myslela a robila bolo pre mňa iba ďalšou výzvou, aby som urobila niečo horšie.

Bola som ním neskutočne ovplyvňovaná. Samozrejme, že sme nerobili rozruch, neškodili iným ľuďom, ale sebe. Pri tom mi nikdy nepovedal nech urobím hento alebo tamto. Jednoducho som to chcela sama. Chcela som ten pocit slobody. Ale hlavne som chcela len a len jeho.

Ema sa na mňa hnevala, že sa mením kvôli inej osobe. Že čo robím, nerobím z mierov. Iba Katy bola akoby spokojná. Akoby chcela nech si užívať, aj keby ma to malo stáť čokoľvek. Aj priateľstvo s Emou.“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára