nedeľa 16. decembra 2012

!!!



I fall in love.. nie naozaj. Milujem ten film. Stiahla som si ho v piatok v originály to znamená po anglicky plus titulky a odvtedy si obľúbené scény prehrávam stále dokola. Pred týmto filmom ma len jeden tak chytil a Pýcha a predsudok je druhý. Nemám čo vytknúť. Urobím sem malú recenziu:

-Hudba je krásna - páčila sa mi od začiatku až po koniec
-Film nemohol natočiť lepší režisér než Joe Wright
-Je to natočené v roku 2005 a ja som vždy kategoricky odmietala pozerať filmy ktoré sú natočené menej ako v roku 2009 (ovšem okrem tých osvedčených) ale tento film mi úplne vyvrátil úsudok :)
-Na Mr. Darcy nemohol byť dosadený lepší herec a ja pri obrazovke len ochkám a achkám (!)
-Keira Knightley a jej rýdzi anglický akcent sú tam perfektné, ..vlastne všetci tam majú krásne akcenty

Vedela som, že od Jane Austenovej je sfilmovaných pár kníh a taktiež som vedela, že je to aj známi román Pýcha a predsudok, ale takýto film som nečakala. Jediné čo ľutujem, že som si to nepozrela skôr. Milujem historické romány a čítam ich neskutočne veľa, ale tento film je prvý, ktorý som videla z toho žánru. Všetkými desiatimi odporúčam!

Prezentovanie tohto filmu nebolo len tak.. veľmi dlho rozmýšlam, že by som napísala niečo takéto. Ale bude to troška inak napísané. Chcem vedieť váš názor, tak hlasujte v ankete :) Budúci týždeň tu už bude názov na túto poviedku.
- Borie X

1 komentár:

  1. Ja som videla ten film a páčil sa mi :) ...síce to už bolo vééľmi dávno, však je to rok 2005 :P a nepamätám si to úplne, ale pridávam sa k Borie, a odporúčam ho :) knihu som nečítala ale kamarátka áno a šla sa zblázniť keď mi o nej hovorila..takže na tom niečo bude :P ...

    OdpovedaťOdstrániť