streda 11. júla 2012

Adminka

Takže, mám tu viacej dotazov/oznamov. 1. je: Dnes časť už nebude. Za posledné dva dni som pridala 5.častí čo je dosť a mamina nebola dva krát nadšená, že som celé dni za notebookom. Tak trochu ma vyhnala von. Zajtra časť ale naisto pridám. :)              
                                                             2. je: Chcela by som sa vás opýtať na váš názor ohladom poviedky. Chceli by ste ešte aby sa tam udiala jedna vec ktorá bude mať ešte asi tých 5-6 častí (- možno o jednu alebo dve viac), alebo by ste chceli aby to skončilo už do nejakých 3 dlhších častí bez nejakej udalosti? Btw tá vec, ktorá by sa udiala by už nebola ohladom Thomasa a Harryho ale súviselo by to s Talianskom a Carbinom (dúfam že ste naňho nezabudli :).
                                                              3. je: Chcela by som pre zaujímavosť vedieť kolkí z vás by chceli v nasledujúcej poviedke niekoho z One Direction? (Napíšte aj konkrétne meno) Som zvedavá z toho dôvodu, či túto poviedku čítajú aj ludia, ktorý niesú ich fanúšikovia a nečítajú to len z toho dôvodu lebo tam je samotný Harry ale či to čítate pretože vás to baví a prečítali by ste si poviedku aj bez nich?

Takže? Prosím napíšte komentár, každý kto tieto moje fantasmagórie číta ;) Vopred dakujem.

1 komentár:

  1. -podľa mňa by tam to taliansko už byť nemuselo, keď je to také bočné.. keby taký podobný dej zakonbinuješ do druhej poviedky aby si to využila.. (ak to bude pasovať) tak to hej, ale ak to tam dáš aj teraz, vadiť mi to nebude a poviedku to nepokazí :) (ale viem že D. bude za to aby taliansko bolo :P)
    -takže takto, sama vieš, že ja o 1D nepíšem a keď tam nebudú svet sa mi nezrúti :D ale ak by si ich tam dala.. už som čítala o Harrym, Liamovi, Louisovi aj Zaynovi.. ale Niall? na toho nejak zabudli.. tak ak dáš poviedku s nimi.. som rozhodne pre Nialla :) ale ty si sa v podstate pýtala či ich tam vôbec chceme... lenže to je na tebe, mi ti nebudeme rozkazovať píš bez nich, alebo s nimi. ako sa na to ty cítiš :)

    OdpovedaťOdstrániť