štvrtok 23. augusta 2012

5.časť 2/2

Užite si časť, dúfam, že sa vám bude páčiť. :) A taktiež aj pri tejto časti odporúčam pustiť si pesničky, ktoré sú pri texte. Nešli mi vložiť ako videá, tak si na ne kliknite. Písala som to popri nich, takže myslím, že sa vám to dodá zážitok k čítaniu. :D ;)


Miesto, kde sa konala párty Josha Adamsa, bolo pár kilometrov od mesta na západ. Bola to dvojpodlažná chata na pláži. Dokonalé miesto, kde na vás nezavolajú policajtov za nočné rušenie, pretože tu v okolí nebolo nič iné. Hlasnú hudbu cez tenké drevené steny chaty bolo počuť už z niekoľko stoviek metrov. Na Bonie bolo vidieť aká je nedočkavá. Z jej širokého úsmevu som sa musela usmiať aj ja. Bol tu možno celý maturitný ročník a zrejme aj nižšie ročníky. Hudba bola taká hlasná, že ľudia tancovali dokonca aj na verande. Predné dvojité dvere boli otvorené a masu ľudí natlačených vo vnútri bolo vidieť už zvonku. Celý dom bol osvetlený. Vonku vysely desiatky lampiónov rôznych farieb a vnútri svetlu dopomohla elektrina. Väčšina tu určite nebola triezva. Takmer každý mal v ruke pohár s alkoholom, niektorí postávali aj pri dome a fajčili. Najmä dievčatá boli odviazanejšie než zvyčajne. Niektoré tancovali len v podprsenkách, za čo si od chlapcov vyslúžili oplzlé reči, no hlavné bolo, že každý sa bavil. Bonie zastala na štrkovom parkovisku. Tesne nás minul džíp v ktorom boli chlapci, všetci len v nohaviciach a šatkách s pomaľovanými tvárami. Zavýjali a hlasno kričali pre mňa, nezrozumiteľné veci. Usúdila som, že sú to nejaký športovci, podľa ich typu postavy. Vystúpili sme z auta a mierili dovnútra. Niekoľko ľudí nám zakývalo na pozdrav. Keď som už stúpala po schodíkoch na verandu, okolo mňa sa prehnalo dievča aby sa vonku vyvracalo.  
"Nájdeme Josha?" Musela som kričať Bonie, aby ma počula.
"Čo?" Samozrejme nepočula.
"Ideme nájsť Josha?" Kričala som jej do ucha. To už počula a prikývla. No nájsť niekoho konkrétneho v tejto mase ľudí bolo takmer nemožné. Keď sme sa predierali cez tancujúce telá, oblapili ma čiesi ruky a ťahali ma tancovať.
"Prepáč," odtrhlo odo mňa nejaké dievča dotieravého chlapca, "Steve má už na dnes dosť," zasmiala sa a ťahala opitého chlapca preč. Prišli sme do kuchyne z ktorej bol v podstate urobený bar. Boli tu sudy z pivom, fľašky rôzneho alkoholu a všimla som si aj pár pohodených šúľaných cigariet na kuchynskej linke.
"Leah, ahoj!" Zakričala Bonie a ťahala ma k dievčaťu, ktorá stála pri fľaškách a miešala ich.
"Bons!" Objala ju, "máš sa?"
"Leah, toto je Ami Ettová," predstavila ma, "a Ami, toto je Leah Greenová."
"Ahoj, Ami. Rada ťa spoznávam."
"Ja tak isto," odvetila som. Nejaký chlapec ju chytil zozadu za boky a bradu si položil na jej rameno.
"Bonie, čau," pozdravil ju a potom sa pozrel na mňa, "ahoj kočka, ja som Chris," z úsmevom sa predstavil a natiahol ku mne ruku.
"Ahoj Chris, ja som Noami." Potriasla som si s ním a tiež som sa usmiala. Usúdila som, že spolu chodia, keď jej začal jemne hrýzť krk. Zatiaľ čo Chris bol od Leah vyšší o celú hlavu, mal blond strapaté vlasy a hnedé oči, Leah mala gaštanové vlasy po ramená, bledo hnedé veľké oči a jemné pehy na nose.
"Neviete kde je Josh?" Opýtala sa ich Bonie.
"Pred chvílou išiel okolo. Dáte si niečo?" Opýtala sa Leah.
"Ja tu rozhodne nechcem byť jediná triezva," zahlásila som so smiechom.
"To dievča sa mi páči," zasmial sa Chris so mnou a podal Leah dva plastové poháre. Keď nám podala poháre, ich obsah bol zelenej farby. Rozlúčili sme sa a prešli popri chlapcoch pri sude s pivom, ako sa predbiehajú o to, kto ho dokáže viac vypiť. Boli bez tričiek a pivo im stekalo od krku až po brucho.  
"Josh!" Zakričala som, keď som ho uvidela a ukázala Bonie, kde stál.
Bol vonku na terase a bavil sa so skupinkou chlapcov, kde som si všimla aj Rena, ktorý stál hneď vedľa neho. Keď si nás všimol, nechal debatujúcich chlapcov tak a išiel nám naproti.
"Ahoj," objala ho Bonie.
"Super párty, Josh," objala som ho tiež.
"Som rád, že sa vám páči. Bonie na chvíľu si ťa požičiam. Ideš si zatancovať?" Usmial sa na ňu a Bonie sa z otázkou otočila ku mne.
"Bež!" Zakričala som tak, aby ma počula. Prikývla a usmiala sa na Josha, ktorý ju už ťahal dovnútra.


                                                                                                                                                

Rozhliadla som sa okolo seba a spoznala pár ľudí, s ktorými som sa pozdravila. Pomaly som dopila svoj "kokteil" a potrebovala som si na chvíľu sadnúť. Účinok bol rýchly a dym od cigariet, ktorý bol všade, urobil tiež svoje. Zišla som s terasy a usúdila, že čerstvejší vzduch mi prospeje. Kráčala som po piesku, bližšie k moru. Blízko terasy boli v piesku fakle z ktorých vychádzal oheň a osvetľoval tak tmavú noc. Sadla som si ďalej od nich, no dosť blízko na to, aby som nebola úplne v tme. Nohy som vystrela pred seba a pohár položila vedľa seba. Zavrela som oči a pár krát sa zhlboka nadýchla. Vôňa mora a vlny narážajúce o kamenné mólo neďaleko brehu, moju hlavu upokojili a prestala sa mi točiť.  
"Môžem si prisadnúť?" Vystrašil ma známy hlas. Ren stál nado mnou s úsmevom na perách.
"Áno. Prepáč zľakla som sa, nevedela som, že sem niekto príde," odvetila som.  
"Všimol som si, že si išla preč, tak som ťa prišiel skontrolovať či si v poriadku," opýtal sa s otázkou v očiach a sadol si tesne pri mňa.
"Len sa mi trochu točila hlava, to je všetko." Keď som sa nič nechystala dodať, pokračoval.
"Môžem sa ťa niečo opýtať?"
"Iste," odvetila som a znovu zatvorila oči a zhlboka dýchala. Snažila som sa upokojiť, no tentoraz nebol na vine alkohol, ale dotyčný, ktorý sedel pri mne.
"Neviem za zbaviť pocitu, že si ku mne odmeraná. Urobil som niečo?" Pozeral sa mi do tváre, zatiaľ čo ja som sa urputne snažila pozerať pred seba. Tak veľmi som chcela na neho nepozrieť, ale moje telo si robilo čo chcelo a dávno prestávalo počúvať príkazy od mozgu. Otočila som sa k nemu. Na sebe mal čierne tričko, ktoré mu obopínalo trup a výrazne sa pod ním črtala postava plavca. Mal krémové nohavice a bol bosý. Jeho tmavo-modré oči pôsobili v tejto tme ako čierne a čierne vlasy sa mu jemne kučeravili. Bol ako mramorová socha Apolóna. Dokonalý.
"Nie, nič si nespravil, len..." povzdychla som si a odvrátila som zrak.
"Len?.."
"Nič. Len, nič. Dozvedela som sa o Emily a...," slová mi zamrzli v puse a v duchu som si karhala, aká som hlúpa. Zašla som priďaleko.
"Takže už vieš to o Emily...," odvrátil sa a pozrel na oceán.
"Prepáč, nemala som to vyťahovať."
"To je v pohode. Dokážem sa o nej s niekým baviť. Nebolí to tak ako na začiatku," slabo sa usmial.
"Veľmi si ju ľúbil však?" Opýtala som sa potichu.
"Keď sme mali ešte len 14, povedali sme si, že sa zoberieme," slabo sa zasmial, "mali sme veľké plány a zrazu sa to všetko zosypalo. Bola mi zároveň najlepšou priateľkou. Emily bola dievča, aké nestretneš len tak na ulici."
"Povedz mi o nej niečo," povzbudila som ho. Skrčila som kolená a objala si ich.
"Väčšina ľudí sa o nej nerada baví," pozrel sa na mňa.
"Ja nepatrím do väčšiny."
"Nie, to nepatríš." Chvíľu bolo ticho, potom sa mi zadíval do očí a nahol sa ku mne.
"Vuhú," okolo nás sa prehnala skupinka vyzlečených chlapcov len v boxerkách a mierili do vody.
Ren sa odo mňa na moment odtiahol a keď ho jeden z chlapcov zbadal, potľapkal ho po ramene.
"Ren, pridaj sa k nám!" Smial sa.
"Vďaka Dax, ale myslím, že chcem zostať suchý," odvetil mu. Keď sa znovu ku mne obrátil a jeho dych som už cítila pri mojich ústach, odtlačila som ho. Chcela som to, ale nie takto.
"Ren, myslím, že si veľa vypil. A naviac ten rozhovor o Emily...," postavila som sa.
"Nie, ja som nep...," zvraštil obočie a vyzeral zmetene, "Ami, počkaj!" Kričal za mnou, keď som kráčala preč.  
Našla som Bonie medzi Chrisom, Leah a nejakým chlapcom.
"Ami, toto je Nate. Nate toto je Ami," predstavila nás, keď som k nim podišla a pozdravila som pekného hnedovlasého chlapca.
"Čo sa stalo maličká?" Chris ma chytil za rameno, pretože si všimol moje zaslzené oči. Vytvorila som aspoň slabý úsmev.  
"Vôbec nič," zaklamala som, "Bonie neni mi dobre, nevadí ak už pôjdeme?"
"Jasné, nieje problém." Za ňou sa zjavil Josh a dal jej mľaskavú pusu na líce.  
"Už odchádzate?" Opýtal sa smutne.
"Kto odchádza?" Podišlo k nám dievča, ktoré odo mňa dostalo toho chlapca ešte keď sme prišli. Mala dlhé čierne rovné vlasy a orieškovo hnedé oči. Zrejme mala záverečnú, ako sa zdalo. V ruke mala pohár a ledva chodila.
"Tayla, nechceš si dať už pauzu?" Leah sa jej snažila zobrať pohár.
"Počuj Bonie, ak tu chceš zostať, mi Ami hodíme domov. Aj tak už ideme," navrhol Nate. Josh sa rozžiaril ako slniečko, no Bonie ho hneď zarazila.
"Nie, prišla som s Ami a s ňou aj odídem," zamietla. Práve vtedy som si všimla Rena, ako prišiel z vonku a obzeral sa po miestnosti. Keď ma zbadal, pretláčal sa pomedzi ľudí našim smerom.
"Nie, Bonie to je v poriadku," usmiala som sa rýchlo, "Nate to bude od teba milé. Môžeme ísť?"
"Poďme." K nám sa pripojil aj Chris a zobrali sme aj Taylu, ktorú Nate musel podoprieť. Chris dal Leah dlhú pusu a z každým sme sa rozlúčili. Keď sme vyšli na čerstvý vzduch a nastúpili do auta, vydýchla som si. Na dnešný večer som mala dosť.  

2 komentáre:

  1. asi nepridávaš lebo neni koment.. takže píšem že to je užastne ale nekomentujem to stale lebo sa necem opakovať!!! dalšiu časť lebo zošaliem a najdem si ťa !! :D :D (didi)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vieščo nie len preto že sú neni komentáre :) ale zajtra je už škola a na internete som poriadne ani nebývala od minulého týždňa, nová časť tu bude niekedy budúci týždeň

    OdpovedaťOdstrániť