pondelok 4. marca 2013

OZNAM!! či skôr prosba?

Prosím prečítať :))
Dovolím si bez Barčinho vedomia pridať spam, pretože si myslím, že by mi ho (hádam :P ) povolila.
Kamarátka si spravila blog, kde bude písať poviedku, chytilo ju to kvôli tým 1D poviedkam a shortkám, ktoré teraz číta asi každý, takže sa rozhodla sama písať. Budú tam ich mená, ale že ich skutočný život tam nezohrá žiadnu rolu. (Neviem presne o čom to bude, kto tam bude..to mi nepovedala)
Je to písané v štýle historická/ého... (ešte neviem či to bude román, dráma,.. takže to nemôžem napísať naisto), je pridaná 1. časť, Mne osobne sa páči :) Kvôli tomu, že som tam nenašla ani jednu chybu, kvôli štýlu písania a kvôli dobe akú si vybrala. Príde mi to ako niečo opäť nové, tak hádam sa mi to zaľúbi celkovo a dúfam, že to skúsite ohodnotiť aj vy :) Ďakujem veľmi pekne :* (a Barči, prepáč, že som ti o tom nedala vedieť, ale na nete ťa nevidím a volať som ti kvôli tomu nechcela :P )

http://mylittlebigfantasy.blogspot.sk/

2 komentáre: